شرکت سایا ارتباط آرن در پیمودن مسیر تعالی، به عنوان یکی از اصلیترین ارکان شرکت، توجه و اهمیت ویژه به نیروی انسانی را در دستور کار قرار داده است. برقراری ارتباط مداوم میان مدیران و کارکنان در سطوح مختلف شرکت از جمله فعالیتهایی بوده است که تاکنون استحکام بنیان خانواده بزرگ آرن را محقق ساخته است. تقسیم کار دقیق و گسترده میان واحدها و لایههای مختلف بر اساس توانمندیها و علایق کارکنان، آموزشهای برنامهریزی شده برای لایههای مختلف سازمان، استفاده از سیستمهای مدیریت مشارکتی برای ایجاد انگیزه در سرمایههای انسانی و سیستمهای متنوع رفاهی کارکنان، برونسپاری بخشی از فعالیتها برای افزایش چابکی سازمان از جمله فعالیتهای آرن در این باره بوده است. بدین منظور رشد و توسعهی سازمان و افزایش سطح رضایت مشتریان را به عنوان مهمترین مسئولیت سازمانی و اجتماعی خود قرار داده و با اتکا به توانمندی و دانش کارکنان و روشهای موثر مدیریتی و اعتقاد به این امر که کیفیت خدمات، رسیدگی به شکایات مشتریان، حفاظت از محیط زیست و صیانت از ایمنی و بهداشت کارکنان از مهمترین عوامل موفقیت در حفظ جایگاه برتر در بازار است و محورهای ذکر شده در روبرو را سرلوحهی عملکرد خود قرار میدهد: